Så var de borta!

Inte speciellt förvånad... snön kom snön försvann... ändå så hörde jag på radio att snön startat kaos i trafiken!!

MEN HALÅÅÅÅÅÅ!! Varför är det samma visa varje förbannade år med detta?????? Är vi mentalt efterblivna här nere i södra Sverige... lär man sig ALDRIG eller? Inte fan har de samma problem i Norrland.... utan där vet man.... borde inte vi göra det oxå.. är ju inte så att snön kommer vart 100 :e år här i södra Sverige utan de komer ju alltid något... och kaos blir det...

Kan inte annat en att skratta åt eländet asså!! Skönt att inte jag kan dras under samma kategori, för jag har ju inget körkort......Tur e väl det... hade väl varit den som startat kaoset i så fall =P
Kan hända att jag legat i något dike med...och sagt massa fula ord...!! För fula ord säger jag ALDRIG annars!! ;)

Nä nu ska jag prisätta sidan rätt här på jobbet.. så den skiten blir klar någon gång!!!!



Pöss!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0