Trött!!

Försöker ha ett mantra i huvudet just nu ...(måndag...en ny vecka full av möjligheter) Men jag är så JÄVLA trött!!
Har blivit lite sömn i helgen!!
Fredagen var jag hemma hos några vänner och drack vin och det var väldigt kul =)

Lördagen blev jag hemma och bara slappade och titta på film! Men väl på lördag natt när jag somnade så där kring 01.30, så ringer min killes mobil vid 03.15 av en fyllis så klart, mina ögon öppnades som jag fått ett spjut i röva och kunde inte somna om..

klev upp och la mig med datan på magen och tittade på bartederskolan på Tv3 Play! Klockan han bli så där en 05.15 så försökte jag kura in mig i killen min och somna om.. MEN DÅ!! så har man ju en katt som fick för sig att börja jobba sig!! Hon skulle absolut komma och lägga sig på mig och spinna som en tok... fan kunnat tro att hon haft en megafon så mycket lät de... känndes som de i alla fall =P

Utan att överdriva så putta jag iväg henne kanske en 25 gånger från mig utan att hon gav sig.. kanske undrar varför jag inte slängde ut henne och stängde dörren!!! Då hade hon stått o tok jamat och dragit klorna mot dörren, så de hade ju inte häller funkat!!



Så klockan sju gav jag upp och la mig framför datan i 10 minuter för att sedan göra mig redo att dra till farmor och samtidigt träffa farsan!!
Kände mig smått förvirrad och trött.

Sedan när jag kom hem blev det verkligen söndag.... bara slappa och glodde på film hela kvällen..
Men känner mig minst lika trött i dag vill ja lova...men måndagar e alltid sega... .. GE MIG STYRKAN!!

Pöss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0