USEL USEL USEL

För feeeen så dålig film jag såg asså... phuuu..!!! Somnade!! =P

The lost boys e ju grymme filmen från förr lixom.. för er som kommer ihåg den!! Så hade de ju kommit en 2:a eller vad jag nu ska kalla det.. den var riktigt riiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiktigt dålig....oj oj oj... den heter The lost boys the THIRST...

Detta är den ni INTE ska se!! VIK HÄDAN SKIT FILM!!

Och denna är det man ska ha SETT



Den är ju i alla fall en klassiker!! Fan blir sjuk av så kassa filmer, så måste jag se färdigt helvetsskapet oxå!!

Sedan såg jag Greenberg!! var rätt seg.. djup svart humor om man nu diggar sådant!!



Och sista filmen hitta ju till min smak i alla fall!!! Gillar denna typen av film !! =)




Den tittar man spänt på hela filmen lång!! Klart något man ska se om man nu gillar sådana filmer...=) Tur man fick se en bra film i alla fall!! =)

Pöss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0