VADÅ!!

Ja ha!! Lägenheten var tydligen fin... nya tapeter skulle la upp... men de fick man dra av på hyran om man ville köpa till och sätta upp...Lätt att jag gör!! bara kul att kunna sätta sin egen prägel på lägenheten och dessutom få något man gillar.

Sedan så var de tydligen skit trevliga oxå...och det var fint men... kyl med två dörrar och ismaskin! Gött till Gin och tonic =P till sommaren!!

Fan oxå.......Sätta ett pris på huvudet på personen som har första tjing på den!! Men magkännslan säger att det är kört tyvärr.. verkar alldelses för bra för att vara till min fördel.. Oddsen är alltid emot mig!



Sedan sitter Patrik här och säger att jag snarkar... VAAAA de har jag aldrig hört! Så vet att det är en Stor lögn!!
zzZzZZZZzzz ZZzzzZZZZzzzZZzzzZZZZzzzzZZZzzzZZZZzzzzzzzzzzzZzz

Jag ligger och snosar försiktigt som en litet sött barn, Med rosiga kinder, sedan ser jag ut som de i glamour när jag vaknar oxå!! SÅÅÅ det så!!


Kommentarer
Postat av: sabine

det är ett släkt drag!! jag snarkar som en fullvuxen galt!!

2010-10-21 @ 20:01:29
Postat av: Susanna

Vi stryper morsan........

2010-10-21 @ 20:07:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0