Back in Track!

Så där nu var man sig själv igen.. och in i träningsdimman... tre dagar inbokat direkt.. skönt att benen har slutat värka nu.. för de mådde inte bra de stackarna... men lite vila för dem så känns som vanligt igen =).

I morse kom morsan och farsan hit och hälsa på... och satt och tjata en stund innan de begav sig iväg igen.. nu inväntar jag minsta syster yster som ska sova över här i kväll.. för ska till tandläkaren med henne igen i morgon.. ska gå igenom hur den vackra rälsen kommer bli och tandutdragnings datum =P

Fan fick min decklaration nu .. första gången jag får restskatt.. men var ju inte mycket men i alla fall =(

Nu börjar det kännass att Turkiet resan är inom synhåll.....1½ månad kvar bara =) Fy fan vad gött de ska bli =)

                                   SOL OCH BAD =)

Vilket är välkommet... ska gå och pröva den bikinin jag hitta på torp med och hoppas att den sitter någorlunda.. och man slipper se ut som en uppstoppad korv..=(

Sedan lite BH tipps...

För er som har väldigt små tuttar kanske denna BH är en variant.. fyller ju verkligen upp =)




Sedan för er som har det lite knapert så kan man slå två flugor i en smäll.. både få lite i magen och något på kroppen!



Men rekomenderas bara en kortare tid, kan ha en förmåga att börja lukta och skrumpna ihop efter någon dag eller två. Så för speciella tillfällen endast!!



Sedan har vi denna skiten med att söka jobb igen =P fy fan säger jag de suger verkligen... söker och söker.... men ingen respons... är la säkert 200 sökande på varje jobb... och dessutom söker jag de mesta i Göteborg med.. för här i stan finns det fan inga asså... Om jag inte vill bli lärare i Somaliska...=P

Fan hoppas jag hittar något snart asså.. suger att gå hemma ju =(

Sedan är det 7 veckan utan ett glas vin öl eller grogg... men funderar faktiskt på att ta en kall öl i helgen om det är fint väder =) Kanske skulle ta sig en grill ... men är det kass då blir det inget med det.. kan de kvitta...då stannar jag hemma och surar och väntar till påsk... SÅ det så....

Nä nu ska jag greja lite här hemma innan pöjken min kommer hem från jobb... så det ser ut som jag gjort någon nytta en att bara legat här framför datan..hehe!!

PÖSS PÖSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0