Då var det över!!

Ja ha... då var påsken över.. och inget vettigt har jag gjort.. inte ätit ett ända ägg, eller fått eller gett något påskägg till någon...

Jag har nu varit sjuk i tre härliga soliga dagar.. JIPPI.. och jag har inte varit ute i den =( Men men sommaren är ju påväg så kommer väl fler soliga dagar jag kan njuta av.... HOPPAS JAG!!

Men barnen har ju haft full rulle i alla fall.........nu e lilla Linn och badar.. ja inte ute dock men hos en kompis som har pool... SÅÅÅ AVIS min dröm att få ha hus och pool!!

Fan hitta denna bilden där ser man att poker på nätet inte alltid är så pålitligt...



För inte FAN KAN MAN HA 5 ESS!! Fy fan sådan skit.....


Nu ska jag fortsätta kurera mig och hoppas på att bli frisk snart..

PÖSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0