Fasen!!

Jag vill bli miljadär........och det nu.. hatar att vara fattig..=( Fan vill bara shoppa loss och resa..köpa nya möbler, operera mig.............fan allt jävla skit man kan slösa pengar på, skulle jag göra!!

Men det är ju bara en dröm som sagt..tyvärr!!!

Sitter just nu i telefon köööööööööööööööööööö, Fan så tröttsamma de är!! Vad hände med den vanliga Växeln, där man fick lyssna på kass musik under tiden man satt och vänta?

Nä nu ska man trycka på en jävla massa siffror innan man kommer till rätt person man ska prata med, om man nu ens gör det vill säga... och hur många gånger har man inte kopplats bort......då blir man lätt galen om man suttit i kö i en timma lixom.... Ne tacka vet jag den riktiga hederliga telefonväxeln! Tummen upp för den.. och UT med Nya in med det gamla =)

ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ vad var det jag nyss skrev... kom jag fan inte rätt i alla fall... blir fan tokig asså..............

PÖSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0