Har ju glott på film...

Ja va fasen filmer har jag ju sett en del nu när jag legat sjuk.. så här kommer några!!

The Last Exorcism: fy fan vad rädd jag var asså.. gillar ju skräckissar men är ju alltid lika rädd, och denna var inte lik som den första och filmas som en dokumentär typ... gilla den!! Ger den 4 av 5 möjliga!! Så se denna om ni vill ha lite brunt i brallan ;)



Sedan har vi ju 'Season of the Witch'  som var ok tycker jag balla ut lite i slutet.. men klart se värd.. ger den en stark tvååa!








Och givetvis har jag sett lite kärleksdravvel filmer med ju =)

Den här var oxå helt ok .. man vet ju lixom vad som ska hända men ändå på något sätt så vill man se sådanna här filmer.. man ligger ju alltid med ett litet leende efter och mår som lite bättre, så varför inte se dem och le lite.. en trea ger jag denna!!

 






Paul var en kulig liten film men... den ska man ju klart se oxå.. en stark tvååa på denna!!



Det är lixom sådanna filmer du ligger och slö tittar på när du inte orkar tänka för mycket utan bara se.. och man får faktiskt en del skratt i denna filmen!!



Och denna filmen Himlen är oskyldigt blå.. gilla jag skarpt asså.. ger den en svag fyra faktiskt.. den ska bara ses...

 




Sedan när vi ändå är inne på droger så har vi ju MR Nice med... den var helt ok.. en trea till den!! Denna ska man inte missa tycker jag!!

 




Sist men inte minst har vi Tron Legacy, som nu är en uppföljare från TRON från 1982 så vill man ha hela stroryn så kan man ju ladda ner den och titta på den först om man är en riktigt film nörd.. Men den nya var la sådär inte kass inte så jävla bra häller ... Är nog lite mer en kill film.. tonårsfilm kanske jag mer ska säga.. men jag tycker absolut man ska se den för det händer ju saker i den precis hela tiden så lång tråkig är den inte i alla fall! Ger den en tvåa!



Så där har ni några av filmerna jag sett i alla fall =P ... mmm jag vet jag är en film nörd asså.. ser ju på det mesta asså....men va fan gött att fördriva tiden lite ;)


Ja som sagt idag är det ju fredag och solen skiner och barnledig är man.. och fattig.. hur kul är det??? Skulle ju inte vara dumt att gå och sätta sig på en uteservering och dricka någon kall och äta något gott!! Men de får la vänta... i morgon ska vi på 30 årskalas*2 i högsäter.. det ska bli sköjsigt!!

Ja nu fyller man ju snart år oxå, fick från ica presentkort på att hämta ut tårta.. det var ju inte illa asså!! Med tanke på att man handlat mat där för över 12000 kr på 3 månader.. och säkert ännu mer som man inte dragit kortet häller.... gillar att få saker gratis asså.. man blir ju lika glad varje gång!! Så mer sådant tack!! =)

Titta på denna länken så får ni se lite klumpiga och dåraktiga idioter asså!!

KLICKA PÅ DENNA



HA en fin och bra dag pössen

Kommentarer
Postat av: Anusmannen

Brunt i brallan säger du..

2011-05-01 @ 14:52:26
URL: http://anusmannen.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0