Tjo fadderittan..fem fingrar i...

Hallojsi...

Har bara inte orkat blogga på ett tag av olika annledningar..men får la göra ett litet inlägg till er trogna läsare.. saknar väl lite sjuka bilder och upptåg..=P

Har inte hänt så himla mycket, förra veckan var en hård träningsvecka.. var himla skönt måste jag säga.. blir samma denna vecka!!
Men känns som om jag står still just nu tyvärr.. lite trist faktiskt... men det är bara att härda i så ger de väl resultat får man hoppas!!

I helgen har jag bara legat hemma och slappat.. tagit de allmänt soft.. härligt..!!
Tänkte att hela Påsken ska vara lugn med! GOTT!! Men passar på att önska er alla en GLAD PÅSK!!

Ska i alla fall få hit syrrans trollungar på onsdag och då får la vi måla lite ägg... och se om vi hittar på något annat pyssel!!
Det stora barnet drog till morsan idag och ska vara med andra lillsyrran i veckan..

Hitta lite bilder på en kille här som gaddar nippels!!! =P Inte bara tjejer som är fåfänga..









Men det ser ju riktigt bra ut faktiskt... han hade ju verkligen inga nippels alls.. eller vårtgårdar kanske man ska säga!!!


Sedan sitter jag i funderingarna om att ta bort FB faktiskt.. börjat tröttna på skiten.. men samtidigt kul och kunna ha kontakt med de som inte bor i närheten... är lite kluven där ännu....

Men sådanna här inlägg ser man ju ALLT för ofta asså... även från VUXNA människor.. PINSAMT ... Som håller på att ändra den jävla statusen så fort de bråkar.. va fan vill de alla ska lägga sig i deras förhållande eller?? Eller är det något panikartat att man måste visa att man är singel direkt man gjort slut... så man måste skynda sig till datan och aktivera singel-knappen eller??????




Sedan ska alla jävlar gilla och tycka synd om en eller påpeka hur jävla dum i huvudet den andres partner är.. vad hände med privatlivet där lixom.. även fast alla skriver så fort de går och skiter eller äter osv... även jag..... men va fan de där singel grejen är ju så jävla patetiskt löjlig... Och att de som håller på att ändra den hela jävla tiden... att de inte SKÄMS..........

Ingen som tar folk på allvar häller till slut när de är ihop, inte ihop, ihop osv....BESTÄM ER FÖRHELVETE.... red ut problemen eller gör slut.. behöver ju fan inte blanda in hela jävla FB i era bråk...phust....

Men de kanske använder FB som en dejting sida.. och letar direkt efter ett nytt offer att hugga klorna i .... eller försöker göra tjejen/killen svartsjuk.........Kanske man inte är mogen då för att ha ett fårhållande.............

Sedan de tråkiga jävlarna som alltid skriver om sina problem.. KUL.... NOT....gå och häng dig då förhelvete om livet bara är nattsvart........kanske lite hårt sagt men va fan...skaffa hjälp om allt bara suger i ens liv.... mitt liv suger ju med ... de gör väl allas ibland lixom!! Bara bita ihop och gilla läget...


SÅÅÅÅÅ nu har jag fått klaga lite... gud så gött de känns ;)


Och fyyyy fan... titta snabbt på denna bild.. det var ju inte vad jag såg i det första ögonblicket vill jag lova.. =P Gjorde NI???



Ojäääääääääääää!!!



Och bara ÄLSKAR dessa mess.. som kan bli sååå fel ibland asså...



Hahhahaha.. Blev en aning fel i detta messet kan man säga.. hehe!!......

Å va fan.... jag söker jobb för Patrik.. och han får jobb.. va fan kan inte de ringa mig med.. men det är ju bra att någon får jobba i alla fall... men lustigt är det , tur jag alltid säger till han att jag söker åt han, så han inte står där och fattar inte nått när de ringer...

Men han var tvungen att fråga var de ringde ifrån i alla fall.. hehe!!

PÖSS


Kommentarer
Postat av: Gert-Åke Larsson

Hej din lilla snippa..



Här har du en trevligare blogg http://tinyurl.com/Monicas-Mat

2011-04-19 @ 13:31:47
URL: http://tinyurl.com/Monicas-Mat

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0