Känns underligt..

Ja nu är det bara några dagar kvar tills gubben min försvinner i HELA 6 månader.. =( snyft snyft... Inge kul alls... men sedan är skiten över och han kan vara hemma för alltid.. får försöka tänka att tiden kommer gå fort...=(

Lite kul att de ringde från hans tillfälliga jobb som han haft i sommar och ville ha tillbaka han så fort som möjligt ... blir man STOLT att han är så duktig och de tycker om han... Kanske han har jobb när han väl skakat färdigt gallren....

Blir lite förbannad när man ser hur folk blir dömda för olika saker och tiden är totalt olika för olika brott... som den den mannen som förgripit sig på över 40 barn och fick två år för de ... TVÅ ÅR fatta så sjukt.. han skulle ju varit inspärrad på psyk resten av sitt liv.. men icke... och så får en som varit med i ett jävla slagsmål och aldrig dömd innan 10 månader... rimmar inte i mina öron asså.. ILLA e det... vist att man ska straffas om man gör något fel , men för fan får ju vara rimligt ..... och det är det inte om man tittar på hur andra döms.... ARG......

Men snart är det över....



Hoppas man har sig ett jobb snart oxå... fan hatar att gå här hemma e ju dööööden asså!! Så man kanske oxå får pengar och ta sig ett körkort oxå.... om jag vågar.... fan hatar ju att åka bil... men kanske blir värsta fartdåren om jag kommer bakom ratten.. (eller INTE) =P.....



PÖSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0