Men hej!!

Ja här var det ett tag sedan jag bloggade.. får la bli lite ändring på det nu.. par som bett mig börja blogga igen.. så deras önskan deras lag ;)

Ja va fan händer i livet!!?

Inte mycke vill jag lova.. var på Liseberg här i tisdags och de var skoj men man blir ju totalt helt slut efter en sådan dag!! Började med att vi gick upp klockan sju för att sedan ta tåget till Gbg vid nio... och kom oss inte hem fören kl 01.00... phuuu snacka om lååååååång dag...



Jag fick i alla fall vunnit min första vinst på Liseberg... och på NR 13 mitt lycko nr.. weeiiii

Även Linn fick vunnit sig en storvinst... hon var totalt överlyklig... kunde nog räckt att hon vann den och inte fick åka en ända karusell typ.. =)

Och jag är fortfarande öm i mina stackars fötter efter den dagen ... aj aj....=( och NEJ gick inte i högklackat... utan låg skor...
Och hes är man oxå av allt skrikande jag gjorde i varje jävla åk... men känner det att man blir fan fegare med åren.. fick sitta och blunda i de mesta karusellerna... e ju så höjdrädd oxå vilket inte hjälper precis... men men åka ska jag i alla fall =)


Hitta en kille med snygga byxor ....=P






Men så finns de ju dem som tar allt ett snäpp värre en alla andra oxå




Ja finner då inga ord för denna gadd faktiskt...

Och man har ju hört folk och varit med om folk som gjort slut på sms.. men detta är rent av grymt elakt...



Jooo jag skratta de gjorde jag.. men fan asså om man själv skulle fått detta mess.. inge kul =(

Och när vi ändå e i farten tar vi lite mer taskiga sms...




Nä nu har jag en disk som behöver diskas tyvärr .. för ingen annan gör ju det åt mig tyvärr....

Men åter på bloggbanan igen då =P

PÖSS



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0