Ny dag!

Så där ja nu har man fått ge sitt barn lite skäll redan såhär på morgonen.. =P Barn har en förmåga och ska spela coola när de har kompisar här...

De var nämligen inte så snälla i natt mot lilla Linn... de höll på att väcka henne med att retas och killa henne mm.. stackarn.. vem vill bli väckt så lixom.. ..phuu.. nu fick de gå in och städa rummen i alla fall.. för i dag kommer kusinen Mimmi hit och sova över.

Får dra ner till stora lekplatsen med dem .. även så att jag kommer ut utanför dörrarna.. inte sugen men man behöver väl det antar jag =P

Barnen ska få cykla ner... men jag får gå så snällt brevid eftersom min blev stulen...kanske tur det



Nää får ta och äta lite frulle nu.... och sätta igång röven... så att den kanske inte blir lika stor som hennes på bilden.. ;)

PÖSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0