Svårt att sova!!

Kommer bli svårt att sova i natt..... inte van att ligga själv.. och gillar inte att ligga själv för den delen häller =(

Men han fick redan ringa mig idag =) och berättade att jag redan kan träffa han om tre vekor i par timmar i alla fall... och även att han kommer att kunna ringa mig när han vill.. UNDERBART =) Kanske kommer gå lättare en väntat detta.. =))

På tal om något helt annat nu.. är att min tonårsdotter och hennes kompisar sitter på en sten utanför Ica 200 m hemmifrån oh spanar på killar...ööööööööööö hallå... hur kul e det en skala lixom.. och dessutom på Volvo killar... phust säger jag bara...och de ska de göra tills på måndag då skolan börjas säger de...

Men får väl vara tacksam att de inte pysslar med värre saker en att spana på dem...EN SÅ LÄNGE...får bli fotboja för fröken sedan =P



Nu ska jag skriva lite brev till den som e inlåst på riktigt och sedan försöka sova..

PÖSS


Kommentarer
Postat av: Mimmi

Ja förstår va du menar... men happy finns ju hos dej <3 ja får ju ha huggo sen å kanske en hund till :D finns om de är nått.. Puss <3

2011-08-16 @ 07:40:49
Postat av: susanna

Sant .... får bra med djur ibland när de andra djuren försvinner ;)

2011-08-16 @ 10:48:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0