Email

Ännu en dag hemma med ett febrigt barn, men är inte hängig.. knepigt värre!!!

legat framför datan hela dagen och jobbat i alla fall... jagat massa email adresser i dag med... snart uppe i 1000 st jag laggt in... låter spännande värre kan jag tänka mig =P

Sedan bar det av till gymmet för att bränna lite fläsk.... aj aj mina stackars ben.. träningsvärken är inte nådig.. men börjar mjukna upp nu!!

Sedan kom man hem till färdig lagad mat.. eller värmd =) Ärtsoppa blev det idag.. ena ungen gnällde andra gilla det... så inte totalt misslyckat med det i alla fall!!

Så nu vad händer så här på kvällen.. INGET.......och lika skönt är det faktiskt!! Fick beställt en ny as snygg munkjacka.. ME LIKE!!

Bara jag går ner i vikt så jag kan använda alla mina coola T-shirts.. som bara ligger i skåpet och trånar om att få bli använda....snart så!! =)



Man kan allt hamna i trubbel på FB asså!!



Undra om han får ett argt mess??!??







Och vad fan det där är...har jag inte fattat ännu!!

PÖSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0