Fixar Lördag!!

Ja som vanligt vaknar man tidigt som fan blir så less... vill kunna sova läääääääääääääääng precis som alla andra kan, éller alla och alla men i alla fall som en 14 årig tonårskille kan, typ halva dagen!!

Men men får väl bara gilla läget helt enkelt och ligga och blogga i sängen!! =)

På schemat i dag , jo syster yster Sabine kommer med barn och som sagt vi ska göra vårrullar.......och sedan Trassel på bio...men jag följer dock inte med denna gång!!

Sedan prata jag med min andra lilla syster igår som hade varit i catfight... hahha!! En tjej hade kallat henne fitta.. och det skulle hon INTE gjort...asg.. fel systrar att ge sig på som sagt..

Men vet inte om det var någon fight häller syrran gav henne par smällar..sedan låg hon där och grina.. haha .. hade velat sett detta.. syrran bara skratta när jag prata med henne..

Men man får skylla sig själv om man kallar henne fitta och slår på henne, då får man tillbaka...men var inget blodigt allvar kan jag meddela er.. ingen skadat för livet eller till sjukhuset.. annars hade det varit illa för den andre tjejens pappa e polis... uRK...........




Så här kunde det gått till =P



ASG............ om hon blivit riktigt arg..

Eller så här kanske..........




Men god morgon på er i alla fall...

PÖSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0