Godagens!!

Så där ja nu har i alla fall halva veckan gott.. så härligt =)

Varit på gymmet i dag och rört på fläsket var jag igår med.. bra man kommit igång känner jag, nyttig mat får man i sig med ... i dag blev det en grönsakssoppa.. mumma det!!

Nja har varit lite dött på jobbet, men nu har jag en del och göra leta upp en jävla massa mail adresser till företag så jag kan skicka ett mail om gottogram.. vilket känns spännande och se om det ger någon respons!! Håller tummarna!!

Vi har fått lånat oss ett WII även plattan till.. så här ska det tränas hemma med,.. man ser säkert hur muppig ut som helst men de får det vara värt .. bara man krymper... inte skrumpna som en gammal kärring nu utan asså runt midjan ska de försvinna några centimeter.. eller meter!!

Och eftersom jag inte hunnit tvätta mig efter träningen så tar vi en härlig doft lek...



Fy fan asså!! De var sköj haha!!

PÖSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0