Igen!!

Idag han man knappt komma till jobbet förens de ringde från skolan för att Linn blivit dålig..Är det så att de ska ha allt på ett å samma halvår eller?? Känns änna så!!

Trotts ungen har nästan 39 graders feber så tjatar hon om mat, de är inte normalt...ändå ser hon ut som en tändsticka lixom..!! Inga gener från mig i alla fall!! =P

Och min kropp den VÄRKER efter träningen igår, men gillar de änna för då känns det ju som att det funkar i alla fall!!

På träningen i morgon igen =) Och nu i veckan får jag mina saker jag beställt och även det till systeryster =) =)

 



Känns som de var jag som gjord de hoppet typ =P

 

Click to watch video

More videos at MachoVideo.com


Så har man fått i sig lite krubb med, halv potatis och laxfilé och lite sallad... ååå vad jag skulle vilja MASSA godis just nu... men icke ...tänkte jag skulle börja bita på tånaglarna för då blir man ju vig samtidigt =)

PÖSSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0