AJ På Örat!!

Fan jag har ont i mitt stackars öra har öroninflamation.........SOM BARN HAR......så jag behöver nog inte växa upp riktigt ännu =)


Är så trött så kommer slänga in lite bilder här..............på coola sängkläder












 Fan detta verkar vara en grymm JÄVUL som sitter inne..




Undra om den blev god!!?

Kanske vi ska ta oss en dagens Bäjb.. när vi ändå håller på här.. men hitta två..så bli inte helt till er i byxorna nu..




Sedan tänkte jag sluta ha sex oxå... för jag tänkte vi skulle ta lite porriga foton som vi kunde titta på efter.............men först och främst hitta jag inte Patrik i bilden...

Här har ni smakprovet... sexigt eller inte??




AAA ni fattar nu!! Var ingen framtid för oss att ta häftiga pörrkort precis.. =P

Nu ska jag gå och vårda mitt öra.. och se om jag kan tjata på Patrik till att gå och handla något att tugga på..e så där sugen ni vet..

PÖSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0