ALLVAR!!

Ja nu fan ska jag köpa min första våg... FASA........och ett måttband....ni ska nu följa min härliga underbara kamp i träningen.......höra hur jag klagar och hur jävla bra jag kommer vara =P

Men  icke att förglömma att jag alla sjuka inlägg kommer även finnas kvar... mitt mål nu är att ta 15 kilo på 4 månader.......phuu.. kommer behövas jobbas mycket.. men inte omöjligt är det  det vet jag.. har ju gjort de förr....

Men bara så jävla jobbigt när jag ÄLSKAR allt som är gott & onyttigt... men äter ju alla grönsaker med som en jävla kanin.. får slita med resten av familjen i mitt elände oxå..

I sommar ska de bli bikini..........och inte vassen.............så jag kan dricka massa öl =P haha!! Fan varför kan man inte fuska i detta för........=( Jag vill ju att allt ska gå fort och lätt när jag gör något.. men det måttot har ju aldrig funkat i mitt liv.. och det gäller ju med allt..............Men en jävla tur att jag är så jävla envis som jag är.......skulle varit med i en tävling med detta då hade jag vunnit.. hatar att förlora..........men nu tävlar jag mot mig själv... och bikinin.. hehe!!

Och just nu ligger jag å tänker på vad jag vill äta för gott.. jag är hopplös............haha!! Gäller och ha karraktär nu asså!!!

Men görs inte detta kommer jag se ut som en övergödd Amrikan.. och det är ett NO NO........

Så snart.. blir man smala Sanna igen..........=)

PÖSS




Kommentarer
Postat av: Therese Coolingen Nilsson ;)

Kör hårt, o kom o träna med mig!!!

Jag behöver gå ner 5 kg men det GÅR INTE! Haha Underbart när själv man har noll själv karaktär!

Kjöss o lycka till!

2011-01-14 @ 17:47:18
Postat av: sanna

Bara komma med mig på måndag

2011-01-14 @ 17:59:55
URL: http://susbusa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0