Fan händer!

Idag har jag varit en lydig kvinna och stått i köket typ hela dagen.. eller det känns som det i alla fall......

Potatisgratäng
Aioli
Sallad
Kyckling
Äpplepaj...

Njaaa lite duktig har man la varit i alla fall........

Är ju som sagt min sista frossar vecka... sedan bär de av till gymmet igen... och denna gången blir de hårt.. om man nu ska komma i några kläder överhuvudtaget...

Annars har jag hört att det blivit inne med gamla potatissäckar....Kanske börja lansera färgade sådanna i batik... vilken HET affärsidé !! Dont take it!! Jag har patent..

Nä nu ska jag MÖLA i mig egrann äpplepaj och marsansås.......sug på den ni.. mohahahha

PÖSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0