film film film

Lite roligt på FB



Har sett lite film med ju ............Bio i lördags Svinalängorna.. var la ingen bio film precis...
En tragisk skildring om ett liv.. ger den två och en halv tumme.



Sedan fick jag sett Easy A.............. var la ingem hitt En tumme.......



Fick sett The social network... rätt ok faktiskt....den blir ju mer intressant med tanke på att den är verklighetsbaserad....tre tummar för den..



Och så har jag även hunnit med barry munday.... fick mig lite skratt av denna.. en stark tvåa....



Sedan ännu en dravell film.... denna ger jag oxå två...........man kan se den men inget man längtar till att se igen......



Känns som jag behöver lite ny film på min dator nu................ska in o leta.. =)

Vore glad om jag fick något bra film tipps

Pöss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0