Film

Så nu är man mätt och belåten...

Ungarna springer här och leker... jag vill oxå vara barn o leka =) Fast va fan.. kan man la göra i alla fall.. kanske blir tagen som en idiot,..men det är man ju redan.. så det kan ju inte bli värre...

Åkte ju snowracer och säck på nyår... på en väg.. men som tur var det inte i min hemma kommun =P

Tänkte ge er en liten fräckis..

En vacker kvinna körde sin bil genom en öde del av Texas när plötsligt bensinen tog slut och det blev tvärstopp. En indian kom ridande och erbjöd kvinnan att sitta upp bakom för en ritt till närmaste stad. Det blev en lugn färd bortsett från att var femte minut så skrek indianen "Yahoo!!" så att det ekade mellan bergen. Väl inne i staden så lämnade indianen kvinnan vid bensinstationen med ett sista matt "yahoo..." Servicemannen undrade vad kvinnan gjort för att få indianen så uppspelt... - Ingenting, svarade kvinnan. Jag bara satt bakom med armarna runt midjan och höll i sadelhornet för att inte ramla av. - Damen lilla, indianer använder inte sadel.

Måste varit en GLAD indian.. =)

Sett två bra filmer asså......... bägge får 4 tummar... detta rekomenderar jag!!



Skit jävla kul asså!!! De gula gubbarna Äger!!



Mardrömm............

Just de så har jag sett denna med.. den ödlan i är sååååå rolig..


Så där har ni lite sköj att titta på under helgen

pöss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0