Förvridet!!

Snurrar runt lite tankar i min skalle om saker som händer runt omkring mig...........

Världen är allt en bra underlig plats.. eller?!

Får ett samtal om att har blivit anklagad för att varit med i ett slagsmål.. JA HA!!?? Vilket jag då inte varit ... och anklagad av en tjej som inte ens känner mig....humm.. hur går detta ihop..

Var inte ens på plats där när detta bråk mellan två helt andra personer har uppstått...och att människor som inte ens känner mig drar in mig i detta.. HUR FAN går det ihop asså...

Men va fan jag e van att bli anklagad för massa saker som jag inte gjort .. så om detta ryktet ska gå vill jag då fan ha vunnit slagsmålet... SÅ JAG VANN nu så ni vet det!! SÅ passa er.. =P

Har en del andra saker som man har lust att skrika ut.. bara för att ge dem en näsbränna.. men kan inte riktigt med det för kan ju förstöra personen// personernas tro om hur saker och ting är och vill ju inte blanda mig i andras bajs helst...men jag kommer att hånskratta åt personen i smyg när de inser att det kommer bli exakt så som det alltid blivit innan med alla andra personer den har gett sig i lag med..du är inte speciell... I KNOW..och det är ren fakta...men låter de hållas... för vissa förändras aldrig ... då menar jag ALDRIG...vilket kommer komma fram innan sommaren i alla fall.. där har jag satt min gräns... skrattar till o med lite grann åt det.....fyy ond jag e... hehe!!

Och sedan folk som tror att de är något extra över alla andra... varför gör de det egentligen?? Vad har de gjort för att de är de?? Har de uppfunnit ett botemedel för puckade eller??

Är de för de hänger i rätt grupp eller att de leker alfa hanne eller alfa hona.. vad hände med ödmjukhet och respekt...humm..... men de är ju oxå bara tuffa i grupp... vilket jag kan tycka är beklagligt och ledsamt..... att hela tiden spela en charad för sin omgivning... och spegla sig med andra och den som har mest pondus kan då känna sig lite övermäktig alla andra... MERIT.. eller?!?!

Kan man inte inse att alla är olika och försöka acceptera detta.....även fast de e svårt.. vilket det även är för mig givetvis.. men är så trött på folk.. och folks olika fasader...murar och lögner...spel och dramatik...

En sak kan jag då säga de som verkligen känner mig vet PRECIS hur jag fungerar......och det kommer sällan någon överraskning.. kan vara totalt hjärndöd.. eller så är jag lite mer mindre hjärndöd.. men DU det är JAG och ingen annan...jag är den jag är.. vist tycker ju fan själv jag e knäpp ibland .. men vem fan kan inte vara de brukar jag tänka då, orkar lixom inte bry mig om vad andra tänker om mig.. vilket jag tror är det största problemet för folk , för då blir de osäkra och vet inte hur de ska bete sig....

Orkar inte göra mig till för att någon ska tycka om mig.. då utmålas jag mer en gärna som arrogant, stöddig eller vad fan de nu vill kalla mig...........och gillar man inte någon så behöver man inte häller umgås eller prata med personen i fråga BRA VA!!??

Sedan kan man ju alltid börja snacka skit om folk man inte ens känner  eller ha starka åsikter om dess liv om hur man lever det .... det är ju fan KANON smarta folk.. de hörde något som de hörde från någon osv.. då vet de allt om en och känner en vad man är för person, flickvän och förälder... fantastiskt bra ......kanske borde fråga sådanna människor om råd hur man ska göra med sitt liv...eftersom de oftast är så otroligt insatta.. Då kommer tanken VARFÖR är de det egentligen.......WHY WHY........för att man är så OTROLIGT spännande människa.. avensjuka, rädsla.. trist liv........nja något är det i alla fall......

Jag har massa åsikter.. men skillnaden är ju att jag vågar stå för dem... och vågar säga om jag sagt något dumt eller bra....... och de gillar inte folk.. bättre med falska leenden och skitsnack och förtal.. det trycker vi gilla knappen på!! Heja heja för den vackra mänskligeheten......

Och DU nu stryps jag snart av min gloria................  ;) hujeda mig..

PÖSS



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0