Godermorgon!!

Ännu en ljuvlig dag!! Idag behövde man ju inte vakna före fan trotts fyra barn i huset, men kan ju bero på att de var uppe längre en en annan.... sade till dem sista gången vid 23 att det var dax att somna... för då skulle minsan jag sova, vilket jag gjorde......

Så vet inte hur länge de var uppe och röjde... men de sov ju länge i stället =P

Titta på nyheterna och såg denna gubben!! Han fick asså jobb sedan efter detta lagts ut på you tube...

Lite coolt




Kolla in dessa jävla tavlor.. sådanna skulle man fan haft användning för ibland asså!!




Så kan jag ju inte missa och lägga ut dagens bäjb!! =P hummm tycker hon själv att hon är het där eller vad!!



Hahaha!! Nä nu ska jag äta lite frulle...

PÖSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0