Herregud

Ja har man tråkigt kan man ju fan göra vad som helst asså.




Man ska SITTA ner i bussen.................



Scarecrow of the Future ! brought to you by Videobash


Ja i dag har det inte annasr hänt så himla mycket.. varit på möte om vad vi ska ha in för godis till påsk...... fanns lite roliga saker att köpa nu är det bara frågan var...

Såg dokumentären Lemmy igår med...



Den var rätt kul o se faktiskt.. ingen höjdare men en som man bara ska se.. =P

Sedan blir de att glo på Sveriges mästerkock.............

Fan jag vill med vara mästare i något.. fan ska de kunna bli för något i så fall....humm.....ska tänka ut något bra att bli mästare i =)

Eller någon som redan vet vad jag är mästare i utan att jag själv vet om vad det är???

Nä nu får jag slappa lite .................

PÖSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0