Idag!

Har fått i mig frukost som betod av räkor och tre ägg, smarrigt värre!! Nu funderar jag på om jag ska ta och klippa mig, vilket jag då givetvis gör själv...

Sedan har vi ju det ständiga problemet vad man ska ha på sig i kväll.. tänker att det ska vara något bekvämt så man är smidig när man ska hiva iväg bowling klotet.. så inga byxor spricker när man står där på banan!! Vill inte förstöra allas kväll med en sådan syn!! Men kanske kunde varit en bra manöver för att få de andra spelarna och åka i rännan =)

Stora tösen åker till systeryster så hon slipper vara hemma själv... och kanske titta på förbjudna saker på nätet som jag skulle gjort om jag var själv i den åldern . =P

PÖSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0