Livet!!

Om man kanske ska berätta om en upplevelse från sitt liv....

En pinsam händelse är detta..

jag kan väl varit en sådär 12- 13 år... och jag var i badhuset som alltid, i skärholmen (stockholm)..Jag hade inte haft råd att vara där varje dag men på den tiden så ´hade de nycklar till skåpen och jag snodde alltid min nyckel så det var bara och stega in tills sitt "egna"  Lilla skåp och byta om!!

Jag kunde ju bada i timmar.. och det gjorde jag .. för håret blev änna ljugrönt. Men en dag var jag där men en kompis som heter Marie och vi badade ¨på som vanligt.. men blev lite kalla så vi gick in för att basta.. underbart...

Väl varma i kroppen igen och den lilablå färgen hade försvunnit från läpparna, var det ut för att bada igen..

Vi gick och små tjatade med varandra och tyckte folk tittade konstigt när vi gick längst basängkanten.. vad fan glodde de på...??

Jooo de glodde på MIG för jag hade glömt att sätta på mig badräkten efter bastubadet...........WHAAA.. och att Marie inte häller märkte något... FAN.. och ingen handuk häller..ilar in i tjejernas omklädringsrum och sätter lugnt och mestodisk på mig badräkten igen och utan att skämmas går jag ut igen och slänger mig i plurret... snacka om att man var kaxig och obrydd... detta hade ju aldrig hänt idag.. då hade man ju fan gjort en plastik operation i ansiktet så ingen menar då INGEN kände igen en någonsin.... om man då inte fick för sig att leka nudist  igen vill säga!!

Härligt med blunders.. =P

PÖSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0