NÄÄÄ men Hej!

Ja här är jag igen!! Whhoohooo................

Ja sorry sorry varit mycke nu asså... men nu ska jag blogga på igen här!! Fasen klockan fem i halv sex vaknar man i dag på en RÖD dag......kroppen är inställt att gå till jobbat asså...

Sedan i ärlighetens namn så var jag lite baje nödig oxå!! =P

Ja vad fan har hänt ..hmmm... ja en ny familje medlem har vi fått av en ny katt... som nu är omdöpt av oss till Ugglan... why tänker ni!! Jo han ser ut som en uggla helt enkelt.. en personlighet som katten Gustav ungefär.. bara lunkar coolt..och hänger lixom..

Tomten var oxå på besök under tiden jag inte bloggat... han sa inte så jävla mycket.. men barnen var glada och nöjda de var huvudsaken..........

Jag hatar den förbannade skiten.. men okej...nu e den ÖVER phuuu...........

Och på måndag börjar min träning igen..är fet som en julgris nu asså... och jag skojar inte.... men bara röra på fläsket så försvinner det!! Så nu är det riktigt  frossar helg..ända in i slutet lixom.. haha!!


Har fått ännu mer ansvar på jobbet........känns underbart.... kul att de ger en möjligheten.. så nu ska jag styra upp detta så allt funkar smidigt och bra för Gottogram!!

Önska man hade fått en budget för lite reklam för sidan oxå!! Men kan hoppas de kommer me tiden!

Ja herregud vad har hänt mer.. humm......fan man e senil.. men kommer la på med tiden.

Idag i alla fall kommer syrrans barn hit och ska roa mina.. gillar och ha dem här de är underbara... kanske inte alltid men vilka barn är det.. men man har lixom mer tålamod med en annas barn en sina egna..

Men så idag blir det bara barn för hela slanten, inte bestämt om jag ska göra hemma gjort pizza eller om jag ska göra potatis gratäng med kyckling och en god sallad..........barnen får nog rösta på vad de vill ha!!

Ja just de det har varit nyår med.. det fira vi i Högsäter av alla ställen men sköj var de i alla fall... med en och annan blunder från en viss person..........hehe!!

Slänger in en liten bild här mitt i allt som inte alls har med saken att göra , men den e så sjuk..



Känns som inte riktigt han tänker till där!! Eller så är han självmordsbenägen!!

De som äger dessa kanske borde fundera på att byta lampor!!








Hehe!! Snygga skyltar asså!! =P

Ja vad händer mer i mitt otroligt händelserika liv...............humm.. inget... allt e änna som vanligt...

Fast tror jag ska rensa lite bland min omgivning.... orkar lixom inte med kaos.....utan fan jag är ju old lady nu.. ... ska man inte bara vara hemma och baka bullar och sylta in massa saker ?? Får se hur min väg utvecklar sig... Något bra ska de bli i alla fall !! =)

Kommer sedan .. promise... ska inte svika...=)

Och en arg lapp ska vi väl ha oxå =)



Helt FUCKING underbar lapp asså!!

PÖSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0