Nu blir de!

Ja nu har man varit på bio...i 3D, tog en stund innan ögonen vande sig.. men filmen var kul..fick mig par garv...

De minsta barnen är utflugna ur huset så nu ska mamma Sanna dricka lite vin =)

Försöker lyssna på musik... men den JÄVLA kabeln glappar så man skiter ju ner sig i mellan varven asså... SKIT OXE säger jag bara,...

E la tur att man inte står och sjunger högt till och helt plötsligt försvinner ljudet...=P
Så står man där och sjunger som en jävla tupp lixom........inge bra party trick!!

Ny sladd ska innhandlas..... så grannar kan störas och slippa störas på samma gång av min ljuva stämma!! =)

Länge sedan det kom ett ordspråk... så vi slänger till med ett nu!!

Livets största utmaning är att bestämma sig för vad som är viktigt och sedan strunta i allt annat.

Nä nu ska jag nog hälla upp ett kallt glas...........

PÖSS

Kommentarer
Postat av: Tjäna pengar på din blogg

TJÄNA PENGAR PÅ DIN BLOGG



Vill du tjäna pengar på din blogg som Kissie gör? Titta in på min sida och gör som det står så kommer pengarna trilla in på kontot.

2011-01-10 @ 16:21:26
URL: http://www.bloggpengar.n.nu/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0