PALT

Weiii i dag mina kära vänner vankas det Pite Palt... fy fan vad gött..

Mamma är här och ska visa Patriks mamma hur det går till !! Och när det nu är palt på menyn så kommer lilla syster Bine direkt... hon är den minsta i familjen storleksmässigt nu menar jag.. men hon kan FAN äta palt asså!! Hon äter mest av alla!! Fattar inte hur den lilla människan kan få i sig så mycket asså...........hon gillar väl helt enkelt palt =)

Jag har ju haft min berusade mamma på besök här i natt, hon fick nämligen för sig att hon skulle ut på krogen.........och hon går  ALDRIG ut typ..........

Men hon kom hem här vid kvart över två bra pruttfull asså..

Sedan skulle hon förklara massa saker.. som inte precis hängde ihop..men fick slängt henne i säng till slut!! Men somnade själv inte fören vid fem snåret så känns oxå som jag har festat just nu.. och somna om är ju helt jädra omöjligt!!!

NU ska jag sätta på mig lite kläder och göra någon nytta vad fan det nu skulle kunna vara =P

PÖSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0