Pics..

Lite bilder =)






Idag har man vait i väg och storhandlat oxå.. notan gick på 4000 kr.. fan vad mat ska kosta pengar asså... men skönt att de e gjort i alla fall!!

Sedan så är det bokat bowling i helgen .. och JAG SKA VINNA... annars jävlar..=P Men jag är ju grymm så blir nog inga problem att vinna detta!! ( hoppas alla andra suger =P)

Är som vanligt trött i ögat och längtar till våren då kroppen börjar att piggna till.. man änna går i dvala på vintern!!

Sedan händer de la inget speciellt spännande just nu faktiskt.... och jag har hållt mig från godis nu i alla fall... blir inte götta på länge nu asså... men en viss lädsen ton. jag som älskar godis..

Men man kan inte få allt här i livet..

Nää nu ska jag gå och göra nr 2 på toa... asså bajsa för er som inte fatta.... och det är bara till att annteckna detta så ni ej förglömmer detta...=)

PÖSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0