POJKVÄNN!!

Herregud att jag glömt förtälla detta då.. inte klokt.. men varit i koma läge hela veckan så kan ju bero på det...


JOO min minsta dotter har skaffat sin första pojkvänn................David heter han och går i hennes klass pluss att han har flytta in under oss..

Linn sitter vid matbordet och säger att hon frågade chans på honom och han sa JA!!  Men hon var lite sur på Moa för hon hade sagt till Linn att de måste pussas.. men de tänkte hon minsan inte...phust..

Mina tankar...är det inte i denna åldern man är - visar du din så visar jag min??? dörren öppen när de leker nu i alla fall =P

Ska man grattulera eller fira detta på något sätt...att hon fått sin första pojkvänn lixom.. hehe!! Som tur är , är de ju inte i åldern ännu att de kommer hem gråtandes för deras liv är över för att pojkvännen gjort slut eller varit otrogen... men de kommer ............då får de flytta till pappa.. ;)

PÖSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0