Så gött

Fasen vad bra man har det ibland.... fick serverat frukost med stekta goa ägg... och med gott Te till.....

Sedan när man krubbat färdigt var det bara och kliva ner tillbaka i sängen igen och fortsätta med mäster slappningen =P

Funderade på att göra soppa.. men fan sängen känns mer som min kompis idag =) bara ligga här tills man är tvungen till att gå upp o duscha och släpa röven ner till biografen.........

Och så blev det inte Änglagård....utan svinalängorna i stället.. för en viss kollega vägrade titta på den... killar asså....phuu...

Så får verkligen inte hoppas att detta är en grin film så jag kommer o sitta och grina på bion...men har tyvärr känslan av att det är en sådan film.......vattenfast mascara kanske =P Jobbigt man ska bara se sådanna filmer hemma ju =P

Och längtar till att jag ska bli BRUN...........fan blek som liket nu.. men de ska rådas bot på kan jag lova..........nu jag sanna bli neger igen.. me like.. =)

PÖSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0