Sprit!

Idag fick Linn förlja med mig på jobbet för hon har fått en liten svinkoppa och får inte gå till skolan!!
Är ju skönt på ett sätt fick mamma en kort dag så här en fredag =)

Men väl på väg hem så går vi förbi systemet.. ja förbi inte in........och då frågar jag Linn

- Tog du spritflaskan??

Hon känner på fickan och säger - Ja glatt..

Det står då lite folk utanför och tittar lite konstigt på mig...Och jag kommer på att det kanske inte lät så bra för det var ju inte en sådan sprit flaska de handlade om utan disinfectionsprit jag talade om!!
Men det kunde ju inte de veta om =P Nu knackar väl soc på dörren snart och frågar om jag tvingar in min dotter på systemet för att snatta sprit åt mamma!! =)

Tittade på en film här och kom och tänka på min lilla bebis polare Natta.....och har ALLTID tjatat på henne om att inte messa och köra bil.. för se hur det kan bli när man bara går och messar!!





Mjoo så de kan gå =P


Kolla in denna stackare då...... inte klokt att något sådant kan hända asså!!


PÖSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0