TJOCK!!

Ja ha.. nu har ett litet barn farit hem ....

Härliga lilla Jennifer SA att jag hade tjock mage...............grrrrrrrrrr JÄVLA UNGE bara för hon har en TRÅD SMAL mamma... (fast det stämmer ju att jag har det...) Så nu är gympass bokat på söndag...

Haha härligt med ärliga barn........Och ILLA med dåliga GENER för det är det ända jag skyller på att jag e en knubbis.. haha!!

Och innhandlat Gainomax och keso....här ska fan ingen unge mer få säga jag e tjock inte ;)

Hade i och försig bokat gympasset innan hon sade detta....Vilket härligt syskonbarn man har =)

Nu står det i alla fall godis på bordet.. som jag inte ens är sugen på just nu...och gluttar lite lätt på Lets Dance!!
Och irreterar mig på dansarnas snygga kroppar... jag är nog mer lik Anna Book i detta tillfälle... =P



Shake that as.........

TItta på denna......................jag är RÄDD




PÖSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0