Dadadadada!!

Ja herregud.. så de tjötar då!! =)

Undra vad de säger till varandra där?



Så sööööööta!!

JA i dag var man verkligen uppe med tuppen...

Vakna av att Patrik var sen.. och jag som har så himla lätt för att somnna om ..NOT... så nu ligger jag här och tråkar =(

Ja idag är det väl bara gymmet på schemat .. sedan händer de la inte så mycket mer tror jag, kanske ska ta och färga håret.. det behövs verkligen.. utväxten är inte den minsta just nu kan jag säga er.... Tänkte spara ut håret igen.. nu har ju fan alla samma frisyr som en annan nästan..vilket är boring.. så får ta och hitta på något nytt..men vad?

Igår var en riktigt piss dag... så hoppas denna blir bättre i alla fall!! Så är det snart helg igen.. och ska fan vara nykter denna helg med.. inte ens ett glas vin ska jag unna mig häller... då är de 5 veckor utan en droppe...Känns ju så jävla meningslöst händer ju fan inge kul i alla fall...kan man lika gärna skita i det!

Och var fan är mitt välbetalda jobb någonstanns? Hittar det inte =( Nu blev jag änna hungrig.. om man skulle pilla i sig lite frulle kanske... och om jag har tur bli trött efter maten och somna =)

Troligtvis inte..

PÖSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0