Fredag & SOL!

Ja en dag som denna vad hittar man på då tro!! Jo de ska jag säga er... idag har jag faktiskt en hel del att göra!

Halv tolv ska jag börja knata ner mot gymmet för att lägga mig i kärringgrillen, sedan blir det till att gymma en stund för att sdan ila vidare till de där förbannande Arbetsförmedlingen!! Se vad som händer där.. tog ju bara EN MÅNAD för att få en tid.. snabba ryck där =P

Efter det får jag skynda mig hem och göra i ordning Linn för hon ska på Kalas i bowlinghallen, så ner dit och lämna henne!! Men som tur är slipper jag faktiskt hämta henne där.. känns lite gott faktiskt..

Sedan gott folk ska jag inte göra ett skit... bara ta de soft..har en kännsla av att jag kommer vara rätt trött efter denna dagen!! Fläcka o fara på det viset.. en gammal tant som jag ;)

Nu blir det andra helgen utan alkoholhaltiga drycker.. tänkte i alla fall hålla mig en månad minst...!! Tänker inte ens ta mig ett glas vin eller öl eller grogg...Ska se vad det gör för träningen tänkte jag, så spar man ju även pengar och är piggare dagen efter =P

Sedan är det ju snart sommar... och då brukar man ju fan dricka var och varannandag ..känns det som i alla fall.. man grillar så tar man någon öl där sedan kommer uteserveringarna upp och då sätter man sig lätt där och tar en kall i förbifarten.. osv så håller det ju på oftast hela sommaren...

Men härligt är det.. tänk en iskall när solen bara hettar på...... ååå vad jag längtar nu!! Solen skiner ju i alla fall ida  och det var ju annat mot igår det...

Nu blir det att äta lite gröt..........

PÖSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0