Grattis!!

Ja då har man ett barn som är tonåring..... hela 13 år idag blev lilla Moa =P

Har tillbringat morgonen med att göra tårtor till i kväll... så här blev dem!!



Gjorde även ett försök till att göra en avbild av vår katt Happy!! Haha!!

Gårdagen var man ju på Torp halva dagen och sedan hem och halv dö på soffan!!

Klev upp med tuppen i morse och gav Moa sina presenter som hon blev nöjd över..Blev lite kläder smycken , kamera.. och så ska jag lägga till pengar till en skinnjacka hon vill ha, då var ju lyckan gjord =P

Nu så har jag mina syskanbarn här för syrran är och jobbar och ska pallra sig hit efter jobbet så vi får äta lite tacos och tårta...=)

Idag är det oxå 4 veckor utan en droppe alkohol i kroppen ... inte ens ett glas vin har det blivit.. Jag e DUKTIG jag!! Men är lite sugen faktiskt på ett glas vin nu... finns i kylen med, som Patrik köpte till mig igår.. vet inte om han tycker jag är trist för jag inte dricker något vin .. eller om det är han som känner att han inte häller kan dricka =P Fast han har tagit sig en pils varje helg...Hehe!!

Nu hör jag hur rummeet rasteras av mitt lilla syskonbarn.. kanske dax och se vad fröken gör =P

PÖSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0