Herre GUD!!

Fy fan det var ett tungt pass idag.. träningsvärken gjorde sig väl i passet.......mjölksyran var i full attack från början till slut!! Så lär ju ha stela armar  och ben i morgon då jag ska göra Torp!!

Inhandling för kalaset för Moa på lördag.. eller kalas.. de har man ju inte när man blir 13 år =P Blir middag!! Med tårta..........ska jag synda ..mums!!

Och givet handla någon present till fröken oxå!! Vad de nu ska bli..hummm...Kan ju inte säga här vet att hon tittar in på bloggen i mellan åt! Hehe!

Men de var skönt i dag och komma hem.. det var ny skurat.. då blir man glad... =) Inte illa av pöjken min =) Han e redig han!!

Nu ska jag glo på burken sedan i säng tidigt..

PÖSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0