Hmmmm!!!

Ligger här och ska göra ett Cv så snart jag har fått inloggningen, bara så jädra jobbigt man ska komma ihåg alla jädrans årtal och vad man har gjort under åren.. de e fasen inte lätt ska jag säga er!! Minns ju knappt vad man gjorde förra veckan lixom ;) Med nu ska man ju nästan för san fylla i vad an gjorde dagen då man föddes lixom.. klockslag och värkminuter..ghaaaa!!

Men de ska nog gå bra......

Gud vad jag vill ha ett utmanande jobb som ger en lite stimulans med en mega hög lön då givetvis ;)
Skulle kunna tänka mig bli en som jobba för när och fjärran typ.. eller vilket reseprogram som helst... fan vad gött de hade varit asså.. bara åka runt och få se världen och prova på en massa olika spännande saker!!

Sedan skulle jag kunna tänka mig att vara Superman.. för då kan man ju flyga var man vill!!



Fasen vilken tid de skulle ta och få det där jädrans lösenordet då.........jag som verkligen HATAR att vänta........fort ska de gå!!

Får väl ta och se vad jag ska stoppa i magen i stället då!

PÖSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0