Hot Dog

Ja denna e ju verkligen en HOT DOG!! =P





ouupsss där har det hänt en liten olycka.. eller det kanske ska räknas som lycka!!




Vilket sött litet par!!



MEN PETER Griffin.. vad gör du på denna bild.. trodde du var tecknad..=P



Och detta är nästa nyhetsgren i OS.. 100 meter FUCKING!!



Trevligt sport måste jag säga!!

Ja vad händer idag!! Jo de ska jag förtälla er! Förmiddagen består av enbart soffliggning, sedan är vi bjudna på 3-rätters middag =) vet att förrätten består av hummer =)))))) så redan där är ju jag mer en nöjd =) Men blir dock ingen alkohol för min del, pump bokat tills i morgon serru och det ska jag gå på där med basta!!

Och nu ljög jag lite ska ju göra min 100 idag oxå det får man ju inte glömma!!! Men min mage den lider verkligen nu asså.. varje situpps känns förjävlig.. undra när de ska lägga sig tro!!?

Om inte detta ger resultat då JÄVLAR!!!

PÖSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0