Ja just det!!

Glömde berätta, Patrik köpte ju par nya jeans och de var smala ner till och då fick jag förklarat för han att man inte kan ha stora DC jumpa dojor till dessa byxor..

Förklarat en så där 50 gånger att han ska köpa sig ett par converse eller något liknande för att det ska bli snyggt till byxan, dessutom så säger han att han tycker Laqcost skorna är snygga med! Bra tänker jag då fattar han stilen man måste ha till brallan.

Och innan han åker med sin mor för att inhandla dessa skor som ska passa till Jeansen så nämner jag att de får vara LÄTTA och TUNNA skor som man även kan ha till shorts, dessutom att jag nämnder ankelsockar för han så han kan ha i dessa skorna då..

Han fråga om färgen och jag nämde ljusa skor vita.. han fråga går röda? Jag svara absolut de går bra med...=)

Men vad kommer då pöjken hem med... joooo EXAKT samma skor han har , samma modell typ fast en annan färg... ljusbruna typ.....GHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA.... Kan fortfarande inte ha dem till byxorna.. och ljusbruna skor...????? Är det vår skor????.. NEJ Höst skor.. så nu har han i alla fall ett par fina HÖST skor...och tralla runt i....

Så snart får man ta med han IGEN att inhandla par skor som människan kan ha nu på våren/sommaren... SAY NO MORE....

PÖSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0