Lite fix!

Ja idag fick man chansen till att träffa sin handläggare, och hon verkade ju trevlig i alla fall.. men sedan om man får så jädrans mycket ut av det är ju frågan!!

Men det positiva idag är ju att Patrik fått extra arbete i några veckor som svettsare... så de är ju gött i alla fall =) Med chans till att de kan bli fortsättning längre fram.. alltid något som sagt!!

Och fan så pinsamt hon på arbesförmedlingen fråga om jag haltade... mmm kan man säga att jag gör.. med denna träningsvärken som jag har... går ju för fan som man skitit ner sig =P Har så jävla ont.. så får se hur det går på Indoor walking idag.. lär väl lida hela passet som vanligt.. men alltid lika skönt när de är klart =) Och håller tummarna för att det blir affrodans i morgon.. om han fortfarande inte är skadad i foten.. =(

Och vädret svänger ju hej vill som sagt... men passa på att gå med pöjken min och käka lunch i dag, provade på den nya indiska resturangen och de var jätte bra mat.. så dit får man pallra sin röv fler gånger!!



Hitta denna bilden och kännde mig tveksam över hur den marknadsföringen gick till.. ?!?!



Kanske varit vacker en gång i tiden =P


Och till er alla föräldrar som är över beskyddade mot era barn.. för här är det andra takter...=P




Känns som att de gåller att vara stadig på fötterna där =P



Sedan har vi det berömda före och efter.... öjj... vilken skillnad de kan bli!!




Är det tugga av sig armen fenomenet i detta läget tro??

Nu ska jag förbereda mig för gymmet...

PÖSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0