Mysigt!!

Ja idag känns dagen helt jävla meningslös... skulle haft mig en bok som jag kunde malt sönder i min trista vardag!! Fan vad jag längtar tills vi drar till Turkiet nu...phuuu känns som en evighet just nu faktiskt!!

Titta på denna lilla söta pöjk som är totalt väck... och önska änna jag oxå fick gå till tandläkaren och få samma rus......då har man ju kul i alla fall =P

 



Moa var i ungefär samma stadie när hon skulle sys på sjukhuset... hon var 4 år och bettede sig som hon var kanon full... jag skratta som en tok......synd man inte filmade det =P

Och när man väl är i detta stadiet.........ja vad fan minns man då?



När man ser de där känns det rätt gott att man inte drukit en droppen på tre veckor....och inget blir det denna helgen häller...

För då fyller min Moa 13 ÅR fatta TRETTON..........jesus så gammal jag e nu.......ghaaa!! Plus att jag kommer få ha en ilsk tonårstjej här hemma... det där planerade hennes pappa bra..dax och flytta hem där hon ska bli tonåring..den boven ;)

Får la ta och göra någon nytta nu känns det som...

PÖSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0