Nu är det VÅR!

Nu är det verkligen vår asså... snöat för fullt i dag, brukar ju alltid dyka upp en sista skävtt innan de börjar blomma och sprätta i hela kroppen =)

Idag blev de gymmet igen och 100 gjorda.. (duktiga jag) Blev lite benböj med och baksida lår.. undra om man kan gå i morgon ;)

Hem sedan och göra lite nytta.. RENSA barnens rum.... blev bara 5 påsar med skit...GHaaaa
Fattar inte varför de spar på all skit asså!! Ett under det inte kryper ohyra i rummer asså!! Nu kommer jag inte köpa en ända leksak till denna julen!! Får bli annat asså, de bara kastar sakerna på golvet i alla fall, och trampar på dem och sedan är det trasiga... så går det när mamma sanna e igång.. ALLT slängs................

Och fick en underbar lunch i dag.. eller fick o fick köpte räkor och aioli.. de var smaskens!! =)

Till middag så får det bli fyllda paprikor med sallad till.......

Fick se en rolig bild här.. fick mig och tänka på min kära syster Sabine... hon har la en sådär lika många dildos som han på bilden har hemma hos sig!! Inte för hon är över sexuell.. (eller vad vet jag!!?) Men för att hon jobbat med detta.. asså sålt sexleksaker, inte jobbat som dildo.. hehe!!



Tänk så mycket batteri det hade gått om man haft alla dem ;)

PÖSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0