ÖB!!

Ja idag var jag iväg med morsan och farsan och handla lite grann.. var på ÖB som jag fan inte varit på säkert över ett år =P Hitta massa skit ju ...........men bra skit ... ni vet shampo och hårfärg..bla bla bla..

Sedan blev det torp och Maxi en sväng men ska stor handla när miljonerna kommer den 25:e .. undra vad jag ska göra med ALLA pengar!?!?!

Och tror ni att jag fick något arbetsgivarintyg idag då NEJ...NEJ och Åter NEJ.................Fy fan säger jag bara.......så JÄVLA DÅLIG STIL.............Va fan liknar detta inte konstigt de blev som det blev när man inte ens kan få ut ett jävla arbetsgivarintyg I TID!!! Ska ju inte ta över 5 veckor för att få ut det, men har det inte kommit på måndag så får jag ringa samtal för att få reda på hur jag ska gå tillväga med detta, jag kan ju fan inte leva utan pengar!!!! Och vänta vecka efter vecka att man ska få det!!

Blir så trött på sådant här skit rent ut sagt... Och vad fan bryr sig alla fodringsägare om att jag inte fått mitt intyg ......NADA.de vill ju fortfarande ha sina pengar.. och man vet ju hur jävla struliga de är på A-kassor och framför allt sega med sina handläggningstider............gHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA.........

Har dessutom fått en överansträgning i vänstra foten.. så den får vila tills söndag då är det bodypump på schemat..längtar!!

Men nu tänkte jag baka något ... men har inte kommit på vad ännu.....ska titta in lite recept här så får vi se vad det blir för gött =)

PÖSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0