Polisen!!

I natt när jag satt och surfa på datan .. så hör jag tunga steg av två personer som klampar sig upp.. ja tänkte vem fan kommer nu då?? Lill lördag var det ju så man vet ju aldrig lixom, och klockan var ju sådär lämpligt strax över två....(tanken går ju i huvudet om man gjort något dumt) Men det har jag ju inte =)

Men ingen knackar... utan de klampar ner igen och sedan upp igen!???   Vad händer lixom, så Patrik upp och titta i fönstret och ser att det står en polisbil utanför... hummm... fan vad nyfiken man blir då!!!

Men det som är att det bara är äldre och barnfamiljer som bor här... så jag är gott nyfiken på vad som hänt.. ska titta i tidningen sedan för att se om det står något spännande som har hänt här!!

Ja snön verkar ju hålla i sig som sagt =(

Har varit på gymmet och givetvis gjort mina 100 situpps... =) Träningsvärken hänger i kan jag säga er!!

Nu ligger jag här med det stora dilemmat om vad det ska bli för middag i dag!! Så under tiden kan ni ju läsa en historia om en polis medans vi ända var inne på ämnet



PÖSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0