Regn =(

Ja ha... va fan regn idag.. Man blir ju deppig!!!

Idag så ska jag först och främst ta lilla syster Jasmine till sjukhuset till tandläkaren..ska se om hon kan få en räls eller inte...

Direkt efter det ska jag till skolan för utvecklingssamtal om Linn och direkt efter det ska jag pallra mig ner till gymmet....för att både sola och träna...även fast den där jävla träningsvärken håller i sig.. den är rent förjävlig asså!! undra när den släpper ??????

Och undrar även när resten av mina förbaskade pengar kommer... vill ha dem nuuu.......inte för att jag kommer ha så mycket kvar.. men gött att få andra saker betalat som ska betalas...Gud vad jag önska jag var pojken i guldbyxorna just nu =P

De kan man snacka om spenderar byxorna på lixom!! Fy satan vad jag hade shoppat loss....=) Alltid härligt med drömmar!!

Och gullet fick gå upp JÄTTE tidigt i morse för jobbet redan 4.45... mitt i natta ju =P. Men kul för han och få lite jobb och slippa skolan en stund i alla fall..

TÄNKTE MOBBA MÄNNEN LITE!!


"Vad heter en av världens tunnaste böcker?"
"Vad män vet om kvinnan."


"Hur många män behövs det för att byta ett toarulle?"
"Man vet inte, det har aldrig hänt."


"Varför blinkar inte kvinnor under förspelet?"
"De hinner inte."


"Vet Du att också karlarna har en säker period?"
"Nä, när då?"
"Mellan jul och nyår förstås!"
"Varför just då?"
"Självklart, staken står i fönstret, kulorna hänger i granen och pungen är tom."


Tre stadier i en mans liv:
1) Han tror på tomten.
2) Han tror inte på tomten.
3) Han är tomten.

PÖSS





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0