Så gick det med det!!

Jag som trodde jag skulle somna igår...men icke sa nicke... somna la vid tre!! Och sedan att jag skulle få sova tills jag vaknade nu när barnen var lediga från skolan...... det gick åt pipsvängen det med... en viss donna Tezz ringde och väckte mig om att de skulle bokas pass på gymmet i KVÄLL! Haha!

Vilket jag då gjorde direkt såklart!! Indoorwalking blev det bokat.. men har redan varit nere på gymmet och tränat, blev ett hårt pass i dag... stackars Camilla fick sig nog en reding omgång så hon kommer nog ha ont i kroppen i morgon ...hehe!! ME LIKE!!

Är lite trött i kroppen själv.. men  nu laddar jag om batteriet tills i kväll så ska jag köra ut mig totalt....

Och börjar bli lite irriterad på att jag inte får mitt arbetsgivarintyg.....tycker ju inte det ska behöva ta över en månad och få ut det.........Sedan när de säger att det ska vara klart att skickas i måndags och det fortfarande inte kommit på posten i dag... UNDERLIGT!! Jag har lixom en familj och försörja jag med... Har det inte kommit i morgon så kommer jag ringa så att myndigehter ringer upp och kräver ut det!! Tar ju bara fem minuter och skriva ut ett sådant papper.. finns ju till och med färdigtryckta blad på nätet man kan skriva ut och fylla i.........men man är väl inte så viktig helt enkelt....!!!

Nu ska jag slappa lite och skrapa mina två trisslotter som jag köpte från en gammal vinst...så kanske man kan trygga sin ekonomi där =P

PÖSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0