Seg!!

Linn kom in och väckte mig denna morgonen vid sju.. varför hon ville att jag skulle vakna då har jag inte en susning om, för hon gick och satte sig och titta på barntv..?!?! Men vaken blev jag!!

Lite konstigt att vakna i en tom säng, annars är det jag som alltid stiger upp först, men Gubben kommer jobba kväll nästa vecka så då är allt i sin ordning igen!!

Fick kört affrodans i går i alla fall och det blir samma idag... denna vecka får jag bara en vilodag från träningen, lika bra att köra på nu.. Tycker det går lite segt faktiskt med vikten... får börja äta lite bättre nu så att det händer lite!! Men som sagt man kan ju stå still ibland de vet jag ju!!

Så i dag får det bli  lite keso, grönsaker och tonfisk till lunch!! Gjorde en god thaigryta igår som det finns lite kvar av oxå.. så de får la bli min middag idag, så får jag hitta på något annat till de tre andra!

Skulle behöva titta igenom lite goda nyttiga recept...fan man tappar ju allt när man lägger av ju.. får friska upp minnet lite,... NI HAR INGET BRA RECEPT?? Ge mig det då är ni snäll =)


Hitta ett Grymt FB inlägg =)



Snabb tänkt kille där =)



Ja vist händer det att man är trött på jobbet!!!



PÖSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0